FânFest 2006 sau cum am cunoscut Roșia Montană

După ce ieri am spus povestea mea cu Roșia Montană, astăzi vreau doar să public câteva fotografii, de la prima ediție de FânFest la care am participat, împreună cu Ovia Herbert. Majoritatea sunt făcute de mine, unele și de Ovia. Postez fotografiile pentru că zona respectivă, platoul pe care se ținea festivalul, împrejurimile sunt de o frumusețe nealterată și mi-au rămas în minte ca un colț de natură ce merită conservat. Știu de problemele pe care localnicii le au și nu sunt indiferentă la ele, dimpotrivă, dar despre asta voi scrie în altă postare.

Reiau și fotografia asta, care mi se pare emblematică. Am decis să o folosesc și în antetul blogului, pentru că exact așa arată teritoriul interior din mijlocul căruia îmi pasă, chiar îmi pasă. 

Rosia Montana vale

O altă perspectivă, cu o culme suspendată deasupra norilor și soarele luminând dimineața peste pășuni. 

Vara 075

Pe sub nori, urcuș spre platoul unde se ține FânFest.

Vara 178

Ținută de festival, la firul ierbii, și satul în vale. 

Vara 126

Câțiva dintre participanți au făcut și sculpturi în fân, o formă de artă ingenioasă și ecologică. Mai târziu, bănuiesc că ele au putut fi și reciclate în hrană pentru vite. 

Vara 207

Cam așa arăta platoul în 2006, cu corturi presărate ici, colo, sub un cer de munte.

Vara 201

În vârf de munte existau coșurile astea de gunoi, organizare mai bună decât pe multe străzi ale orașelor românești

Vara 208

Și un apus de soare, cules printre copaci și căpițe de fân. 

Vara 171

, , , , , ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

